Barracuda Retail | Πρόγραμμα Λιανικής Πώλησης POS

Σε μια εποχή που η τεχνολογία είναι το πιο απαραίτητο μέσο για την ορθή λειτουργία μιας επιχείρησης, η Barracuda Software παρέχει το «εργαλείο» που βοηθά στην βελτίωση, την οργάνωση και τον έλεγχο των διαδικασιών λειτουργίας μιας επιχείρησης λιανικών πωλήσεων.
Με πολυετή εμπειρία στον χώρο της μηχανογράφησης λιανικών καταστημάτων, η εφαρμογή διαχείρισης λιανικής πώλησης
Barracuda Retail εγγυάται άμεση και σωστή πληροφόρηση που καλύπτεται από ένα ευρύ φάσμα αναφορών ταμειακής ρευστότητας, μέχρι κοστολογικές αναφορές πωληθέντων και αποθεμάτων.
Είναι εύκολη στον χειρισμό της και γρήγορη στην λειτουργία της για ταμεία χωρίς αναμονές.

 

 

Αναλυτικά περιλαμβάνει:

 

Συναλλασσόμενοι (Πελάτες / Προμηθευτές): Ευρετήριο με πολλά πληροφοριακά πεδία, λογιστική καρτέλα, ισοζύγια, υπόλοιπα και παλαιότητα, σύνολα ετήσιων τζίρων και σύγκριση, αποδοτικότητα συναλλασσόμενου και κερδοφορία ανά πωληθέν είδος. Αποστολή sms με δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών παρόχων.

 

Αποθήκη: Ευρετήριο με πολλά πληροφοριακά πεδία, καρτέλες ειδών, ισοζύγια, υπόλοιπα, διαχείριση πολλαπλών barcodes, πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι. Εκτύπωση ετικεττών ραφιών και αυτοκόλλητων barcode.

 

POS MenuΑπλή, συγκεκριμένη και εύκολη στην χρήση οθόνη για πωλήσεις λιανικής. Κατάλογοι POS παραστατικών, ταμειακές καταστάσεις/σύνολα διακανονισμών (μετρητά, πιστωτικές), «κίνηση» ταμείου/σύνολα πωληθέντων, «ανίχνευση» εγγραφών/παραστατικών ταμεία. Online σύνδεση με ταμειακά συστήματα επώνυμων κατασκευαστών (ΕΑΦΔΣΣ, ΑΔΗΜΕ, ταμειακές μηχανές).

 

Αγορές / Πωλήσεις: Έκδοση/καταχώρηση λοιπών παραστατικών και εκτύπωση σε οποιοδήποτε εκτυπωτικό μέσο ή αρχείο (pdf-παραστατικό σε ηλεκτρονική μορφή και αποστολή με email στον παραλήπτη), διαχείριση αγορών, μετασχηματισμός/αντίγραφο παραστατικών, συγκεντρωτικά παραστατικών, ιστορικά τιμών, κατάλογοι/σύνολα παραστατικών, ισοζύγια αγορών/πωλήσεων, ταμειακές κινήσεις, ομαδοποιήσεις πελατών/προμηθευτών, καταχώρηση εξόδων, πολλαπλές εταιρίες με ενιαία αποτελέσματα, κατάσταση Φ.Π.Α., συγκεντρωτικές καταστάσεις (ΜΥΦ) πελατών και προμηθευτών (εξαγωγή αρχείου xml), Exports σε excel/pdf.

 

Μπορεί να επεκταθεί με*:

 

>         Διαχείριση αποθήκης με χρώμα-μέγεθος για καταστήματα πώλησης ενδυμάτων-υποδημάτων.

>         Δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας barcode ανά χρώμα και μέγεθος.

>         Κύκλωμα διαχείρισης παραγγελιών.

>         Κύκλωμα διαχείρισης αξιογράφων.

>         Λογιστική β’ ή γ’ κατηγορίας.

>         Γέφυρα με λογιστικό πρόγραμμα λογιστή/λογιστικού γραφείου.

>         Σύνδεση με e-shop.

>         Διασύνδεση με myData για την αποστολή παραστατικών εσόδων/εκδότη (είτε αυτόματα, είτε από τον χρήστη)

 

* Σε όλες τις εφαρμογές Barracuda ERM μπορούν να συνδεθούν τα πρόσθετα υποσυστήματα (modules).

 

Εναλλακτικά:

Το κύκλωμα διαχείρισης λιανικής πώλησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί με την ERP εφαρμογή Barracuda Conductor ERM. Διαφορετικά υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας «γέφυρας» δεδομένων μεταξύ της εφαρμογής Barracuda Retail και του ERP που λειτουργεί ήδη στην επιχείρηση. Συγκεκριμένα για το σύστημα SAP υπάρχουν έτοιμες γέφυρες επικοινωνίας.

 

 

Copyright © Barracuda Software - Enterprise Resource Management | Πολιτική Απορρήτου

Ζητείστε μας περισσότερες πληροφορίες στο 210 9417197 ή στην φόρμα επικοινωνίας μας και προγραμματίστε μια ΔΩΡΕΑΝ επίδειξη μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης από τον Η/Υ σας και την άνεση του χώρου σας.

ΠελάτεςΥπηρεσίεςΠελάτες