Για εσάς που έχετε προτεραιότητα τον πελάτη σας, αναπτύξτε την πιο στενή πελατειακή σχέση και βγείτε μόνο κερδισμένος. Με την εφαρμογή Barracuda Customer Support μπορείτε να κρατήσετε το ιστορικό επικοινωνίας των πελατών σας και να κατηγοριοποιήσετε την υποστήριξή σας ανάλογα με τον σκοπό της κλήσης, το άτομο που εξυπηρέτησε τον πελάτη και άλλα. Επίσης κρατήστε την ημερομηνία αλλά και την διάρκεια της κλήσης, όπως και την κατάσταση της συνομιλίας σας, δηλαδή αν είναι σε εκκρεμότητα το αίτημα του πελάτη σας ή απαντήθηκε.
Συνοψίζοντας, έχετε την δυνατότητα να το παρακολουθήσετε την υποστήριξη του πελάτη σας ανάλογα με:
> τον σκοπό κλήσης
> το άτομο που αφορά η επικοινωνία
> την ανάθεση της επικοινωνίας ή υποστήριξης σε άλλα άτομα
> την διάρκεια της κλήσης
> την κατάσταση της κλήσης, αν είναι δηλ. σε εκκρεμότητα ή απαντήθηκε
Κατά την διάρκεια της καταχώρησης της επικοινωνίας - υποστήριξης του Πελάτη, μπορείτε να δείτε την καρτέλα υποστήριξής του. Έτσι λαμβάνετε άμεσα πληροφορίες οι οποίες μπορούν να φανούν χρήσιμες στην παρούσα επικοινωνία σας με τον συγκεκριμένο πελάτη και να επιτύχετε την καλύτερη εξυπηρέτησή του.
Έχετε την δυνατότητα επίσης να οργανώσετε τα ραντεβού και τις υποχρεώσεις σας με το ημερολόγιο του Barracuda. Ανατρέχοντας σε οποιαδήποτε ημερομηνία μπορείτε να δείτε τις καταχωρήσεις σας ανά ημέρα / εβδομάδα / μήνα και να τις τυπώσετε στον εκτυπωτή σας.
* Δυνατότητα επέκτασης της εφαρμογής με όλα τα πακέτα εμπορικής διαχείρισης Barracuda και Λογιστική Β’ & Γ’ κατηγορίας.