Barracuda Clean | Πρόγραμμα για Καθαριστήρια από το 2003

Το Barracuda Clean είναι ένα πλήρες πρόγραμμα διαχείρισης καθαριστηρίων που «τρέχει» σε στεγνοκαθαριστήρια και ταπητοκαθαριστήρια σε όλη την Ελλάδα από το 2004. Είναι σχεδιασμένο να παρακολουθεί όλες τις εργασίες ενός καθαριστηρίου. Γρήγορες παραλαβές με αυτόματη εκτύπωση απόδειξης, παρακολούθηση αλυσίδας, διαχείριση χαλιών, ραντεβού και δρομολόγια φορτηγού, στατιστικά πελατών και πολλές άλλες επιλογές που έχουν δημιουργηθεί κατά την πολυετή συνεργασία μας με τον κλάδο των στεγνοκαθαριστηρίων, καθιστούν την εξειδικευμένη εφαρμογή διαχείρισης Barracuda Clean απαραίτητη για την επιχείρησή σας.

 

Περιλαμβάνει:

 

Διαχείριση πελατών/προμηθευτών: Καρτέλα, Ισοζύγιο, Σύνολα, Τιμοκατάλογος, Αποδοτικότητα, Παλαιότητα υπολοίπου.
                                                   Αποστολή
sms (επιλογή από τρεις διαφορετικούς παρόχους)

 

Διαχείριση εξόδων/αγορών και αποθήκης υλικών.

 

Διαχείριση αλυσίδας: Κατάλογος, Κενές θέσεις, Ιστορικό.

 

Διαχείριση χαλιών: Ραντεβού, κατάσταση χαλιών για φόρτωση, δρομολόγια.

 

Διαχείριση πόντων επιβράβευσης πελατών (bonus).

 

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά:

 

  Παρακολούθηση παραλαβών και παραδόσεων ρούχων.

  Αυτόματη εκτύπωση εντύπου κατά την παραλαβή, με την χρήση θερμικού εκτυπωτή αποδείξεων.

  Εκτύπωση ετικετών barcodes και μαρκαρίσματος ρούχων (ειδικό χαρτί), με την χρήση εκτυπωτή barcode ή κρουστικού εκτυπωτή αποδείξεων.

  Ταξινόμηση θέσης ρούχων στην αλυσίδα.

  Πληροφορία Δωματίου για ξενοδοχειακές μονάδες.

  Ομαδοποίηση ρούχων πελάτη «αυτόματο γκρουπάρισμα».

  Διαχείριση πρατηρίων - μονάδας επεξεργασίας.

  Διαχείριση χαλιών. Ραντεβού, κατάσταση χαλιών για φόρτωση φόρτηγού και δρομολόγια.

   Αυτόματη έκδοση απόδειξης - τιμολογίου - δελτίου αποστολής κατά την παράδοση.

  Ετικέτες πελατών με πολλαπλά κριτήρια και ανά τζίρο πελάτη.

  Ιστορικό πελάτη και ρούχου/χαλιού.

  Έλεγχος «παραδοθέντων» και «μη παραδοθέντων».

  Συγκριτικές κινήσεις ανά ημέρα.

  Στατιστικά / σύνολα ανά κατηγορία / ωριαία σύνολα / μέσος όρος αξίας ρούχου/χαλιού.

  Ημερήσια Κατάσταση ταμείου ανά χρήστη.

  Διαχείριση πολλαπλών χρηστών.

   Ορισμός αρμοδιοτήτων, έλεγχος χειριστών.

  Σύνδεση με ταμειακά συστήματα για την αυτόματη έκδοση φορολογικής απόδειξης. Δυνατότητα έκδοσης αθεώρητων παραστατικών ή σεσημασμένων με την χρήση ΕΑΦΔΣΣ (μοντέλων συμβατών με το λογισμικό Barracuda) και εκτύπωση σε οποιοδήποτε εκτυπωτικό μέσο ή αρχείο (pdf – ηλεκτρονική τιμολόγηση).
  Επισκεψιμότηταπελάτη.

  Ενημέρωση πελάτη με sms. Μαζική αποστολή sms σε πελάτες.

 

* Στην εφαρμογή Barracuda Clean μπορούν να συνδεθούν τα εμπορικά πακέτα Barracuda, η λογιστική Barracuda και τα  πρόσθετα modules.

ΠελάτεςΠελάτεςΥπηρεσίες

+30 210 9417 197

Copyright © Barracuda Software - Enterprise Resource Management | Πολιτική Απορρήτου