Το Barracuda Carpet είναι ένα πρόγραμμα διαχείρισης ταπητοκαθαριστηρίων. Βασίστηκε στο λογισμικό διαχείρισης καθαριστηρίων Barracuda Clean που «τρέχει» σε στεγνοκαθαριστήρια σε όλη την Ελλάδα από το 2004.
Είναι σχεδιασμένο να παρακολουθεί όλες τις εργασίες ενός ταπητοκαθαριστηρίου.
Ραντεβού για παραλαβές χαλιών, γρήγορη καταχώρηση παραλαβών, ενημέρωση διαστάσεων χαλιών και τοποθέτηση σε θέση, προγραμματισμός ραντεβού και δρομολόγια φορτηγού, στατιστικά πελατών και πολλές άλλες επιλογές που έχουν δημιουργηθεί κατά την πολυετή συνεργασία μας με τον κλάδο των καθαριστηρίων, καθιστούν την εξειδικευμένη εφαρμογή διαχείρισης Barracuda Carpet απαραίτητη για τo ταπητοκαθαριστήριο σας.
Περιλαμβάνει:
Διαχείριση πελατών/προμηθευτών: Ευρετήριο. Σύνδεση με ΓΓΠΣ για τον έλεγχο ενεργού ΑΦΜ και την ορθότητα των στοιχείων του συναλλασσόμενου. Ειδικός τιμοκατάλογος πελάτη.
Καρτέλα κινήσεων, Ισοζύγιο περιόδου, Σύνολο τζίρων και σύγκριση με τον τζίρο του προηγ.έτος, Αποδοτικότητα, Παλαιότητα υπολοίπου.
Ανοικτά υπόλοιπα πελατών και προμηθευτών.
Αποστολή sms (επιλογή από τρεις διαφορετικούς παρόχους). Αποστολή email.
Διαχείριση εξόδων/αγορών και αποθήκης υλικών
Διαχείριση χαλιών: Ραντεβού, Παραλαβή χαλιών, Ενημέρωση διαστάσεων και τιμών, Τοποθέτηση χαλιών σε θέσεις, Εκτύπωση κατάστασης χαλιών για φόρτωση, Εκτύπωση δρομολογίων. Στατιστικά πελατών/χαλιών, ιστορικά πελατών/χαλιών. Δυνατότητα επικοινωνίας με μηχανήματα πλυσίματος ή/και συσκευασίας που κάνουν την καταμέτρηση των διαστάσεων για την εισαγωγή τους στην εφαρμογή.
Η εφαρμογή Barracuda Carpet μπορεί να επεκταθεί με τα εμπορικά πακέτα Barracuda, την λογιστική Barracuda, την εφαρμογή διαχείρισης στεγνοκαθαριστηρίων Barracuda Clean και τα πρόσθετα modules.